עיצוב ברושור כחלק מהתהליך השיווקי

ניווט מהיר

בשנים האחרונות, חל שינוי של ממש בתחום הדפוס. היום, ניתן לשדרג את כל התהליך של שיווק ופרסום של העסק שלנו עם מגוון רחב של תוצרי דפוס איכותיים ברמת רזולוציה גבוהה. הפעם בחרנו לספר לכם על עיצוב ברושור. בפוסט הבא נספר לכם מה זה למה הכוונה, מדוע הוא מועיל לעסק שלנו, ואיך כדאי לעצב אותו.

 

אז מה זה בכלל ברושור?

מדובר למעשה במוצר הדפסה בעל רמת יוקרה מסוימת. סוג של קטלוג מוקטן. הוא שונה לגמרי מפלייר הן בהיבט העיצובי והן בהיבט התקציבי. ברושור מודפס באמצעים דיגיטליים לרוב בכמויות קטנות, אבל לא רק. נהוג להדפיס ברושור על נייר המכונה כרום במטרה ליצור בסופו של דבר מוצר שיווקי בעל מראה יוקרתי עם רזולוציה גבוהה. בתוך הברושורים יש תוכן שיווקי המאפשר לקהל היעד להבין בצורה ממוקדת את השירותים והמוצרים של אותו עסק/

עיצוב ברושור – דגשים חשובים

  1. מטרה אחד הדברים הכי חשובים שנוטים להתפספס גם בברושורים רבים הוא שבעל העסק או מנהל השיווק לא שואלים את עצמם איזו מטרה הברושור שלנו אמור לשרת. חשוב לשאול מה הברושור אמור להעביר, מה אנחנו רוצים לקדם – האם מוצרים מסוימים, האם שירות חדש, האם אירוע כמו תערוכה לדוגמא, ועוד. ברגע שנגדיר את המטרות של הברושור, יהיה לנו הרבה יותר קל בהמשך, וכך גם לא נגיע למצב שסתם בזבזנו סכום די גבוה מתקציב השיווק שלנו.
  2. קהל יעד דגש סופר חשוב. עלינו להגדיר באופן ספציפי את קהל היעד או קהלי היעד שלנו דרכו. אם למשל אנחנו משווקים בברושור מוצרים לגני ילדים, קהל היעד שלנו הוא גננות או מנהלות גן.
  3. שפה גם את השפה והניסוחים בברושור, עלינו להתאים לקהלי היעד שלנו. לצורך הדוגמא, פניה למנכל“ים של חברות הייטק תהיה שונה מבחינה ההתנסחות בהשוואה לבני נוער, למשל. כאן גם נכנס לתמונה כל הנושא של העיצוב, שכן עליו להתאים לקהל היעד שלנו.

    4. נראות חשוב להחליט מה יהיה גודלו, מה יהיה סוג הנייר עליו נדפיס אותו, כמה קיפולים יהיו בו, איך הוא יהיה מבחינת הצורה שלו (מלבני, מרובע, עגול או בצורה אחרת), באיזה צבעים הוא יהיה מעוצב וכדומה.

 

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא להתאים את המסרים שאנחנו רוצים להעביר לצורה, לצבע ולסגנון של הברושור.

איך בוחרים חברה לעיצוב?

בדרך כלל כל חברה או סטודיו לעיצוב גרפי, מתמחה גם בעיצוב ברושורים, בנוסף לעיצוב אתרים, עיצוב דף נחיתה וכו' לדיגיטל. מה שכן חשוב לשים אליו לב הוא שהחברה שאנחנו בוחרים גם תדע לייעץ לנו בהיבט השיווקי ולסייע לנו בתהליך העיצוב עצמו. שימו לב שאתם מתאימים את תהליך העיצוב לתקציב מסוים, וכי מתקיימת עמידה בלוחות הזמנים שלכם!

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר