קידום באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

ניווט מהיר

עסקים שלא מקדמים את עצמם במדיה הדיגיטלית עם דגש על רשתות חברתיות, נשארים מאחור ומאבדים לקוחות איכותיים עם פוטנציאל מכירה גבוה. קידום באינסטגרם הפך לאחד התהליכים ההכרחיים כמעט עבור עסק. למעשה, הקידום מתחלק לשתיים, בדומה לתהליכי שיווק אחרים. האחד קידום אורגני בו נכנסות פעולות כמו העלאת סטוריז הקשורים לעסק שלנו, העלאת סרטונים ותמונות. השני – קידום ממומן שכולל סרטונים ממומנים או פוסטים ממומנים המיועדים לקהלי יעד ספציפיים.

 

רעיונות מעולים לקידום באינסטגרם וברשתות החברתיות

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל או איך לשווק את העסק שלכם באופן האופטימלי, הנה כמה טיפים ששווה לכם לאמץ.

  1. הגדירו את קהלי היעד שלכם באופן מדויק – טיפים לקידום בפייסבוק ובאינסטגרם חייבים לכלול התייחסות לקהלי היעד. הסיבה לכך היא משום שמערכות הקידום והאלגוריתם של הרשתות החברתיות בעצם מאפשרות לנו לדייק את הפעילות ולפרסם רק לאנשים הרלוונטיים, כך שאם אתם מפרסמים בגדי תינוקות, המודעות יגיעו לנשים בהריון ואחרי לידה למשל.
  2. תהיו שונים – זה בדיוק הזמן להבין מה המתחרים שלכם עושים ולא לעשות כמוהן, אלא להיות אחרים. גולשים מחפשים גיוון, חדשנות ומקוריות. לכן, חשוב בתור מותג לייחד את עצמכם ולהבין מה החוזקות שלכם ואיך להפוך את עצמכם לשונים ומיוחדים בהשוואה לאחרים.
  3. הגדירו תקציב – מכיון ואפשר לשווק את העסק שלנו כמעט בכל סכום, החל מכמה עשרות שקלים בחודש ועד עשרות אלפים, חשוב שתתאימו את תקציב השיווק והפרסום ברשתות החברתיות בהתאם ליכולות שלכם, לא יותר ולא פחות. עם הזמן, תוכלו כמובן להגדיל את הפעילות בהתאם לצורך וככל שתגדלו, תוכלו להשקיע יותר ולהיכנס גם לרשתות חברתיות בהן לא הייתם פעילים כמו יוטיוב למשל.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר