אם עד לפני כמה שנים היו שתי דרכים עיקריות להגדיל את ההכנסה הקיימת שלנו באמצעות הכנסה פסיבית, כגון השקעות בשוק ההון ורכישת נכסי נדל“ן בארץ ו/או בחו“ל, מאז שפרצה רשת האינטרנט – יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הענק הקיים בבניית אתר חנות. למעשה, מדובר בנכס לכל הדעות, שכן ברגע שהחנות עולה לאוויר – תוך השקעה מקסימלית במיתוג, בעיצוב ובחוויית הממשק המושלמת, השמיים הם הגבול.
יש כאן גלגל משומן שכל הזמן עובד עבורנו והוא מתחלק לשניים:
- ככל שהזמן עובר, עוד ועוד אנשים מצטרפים לביצוע רכישות דיגיטליות דרך חנויות אינטרנטיות.
- החנות עובדת 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואף ניתן להגדיל את המכירות גם לחו“ל.
מדובר בסכומי עתק, תלוי כמובן במה אתם רוצים למכור, לאיזה קהל אתם מכוונים והכי חשוב – איפה אתם מוכרים את המוצרים או השירותים שלכם.
כיצד מתחילים בניית אתר חנות?
ישנן מספר דרכים לבנות חנות דיגיטלית. דרך אחת היא בעזרת קורס אינטרנטי או פרונטלי בתחום זה. כך, שלב אחר שלב, תקבלו כיוון ותבינו מה אתם בדיוק רוצים לעשות. דרך נוספת היא לקחת חברה מקצועית, אשר תבצע עבורנו את תהליך בניית החנות. החברה תשים דגש על תהליכי קידום בגוגל, פרסום ושיווק אונליין.
לפני התהליך, חשוב לשאול את עצמנו כמה שאלות:
- מי קהל היעד שלנו?
- איפה הוא נמצא?
- איך הוא מתנהג, מה הוא אוהב?
- כמה כסף אנחנו רוצים להשקיע בזה?
- איפה אנחנו רוצים למכור – חנות עצמאית, דרך חנות גדולה קיימת כמו אטסי, אמזון או איביי? בארץ? בחו“ל? גם וגם?
- איפה אנחנו רוצים לאחסן את המוצרים שלנו?
- מי ישלח עבורנו את המוצרים?
שאלות אלה חשובות וקריטיות להצלחת החנות.
בשלבים מתקדמים יותר, כדאי לשלב דף נחיתה באתר, אשר יוכל לסייע להגדלת המכירות.