יש דבר אחד משותף לכמעט כל המוצרים והשירותים שמנסים למכור לנו. תהליך השיווק נעשה דרך הרגש או דרך חוויה רגשית. הבעיה היא שכולנו מוקפים בהמון מידע – יש אינספור פרסומות ותכנים פרסומיים. בשל כך, כל פעם המפרסמים והמשווקים מנסים להמציא את הגלגל.
בין הטכנולוגיות שכבשו את עולם הפרסום הוא שיווק באמצעות מציאות מדומה. תהליך זה עוזר לנו להכניס את הלקוח הפוטנציאלי לתוך חוויה רגשית, אבל שונה מכל מה שהוא מכיר. כך מספרים את הסיפור באופן מקורי ויוצא דופן, שיוביל לכך שהמידע ייחרט בזכרונו. למרות שמודבר בטכנולוגיה שנמצאת כאן המון שנים, רק בעשור האחרון היא החלה לפרוץ באמת. המידע השיווקי מועבר לגולשים ב-360 מעלות, בהולוגרמות, סרטוני תלת מימד ועוד.
יתרונות לפרסום ושיווק באמצעות מציאות מדומה
היתרון הבולט והחשוב ביותר הוא שטכנולוגיית VR מאפשרת לנו לשמור על הלקוח, לאורך כל המסר הפרסומי המועבר אליו. המסר עובר בצורה חלקה, נשמר בתודעה של הלקוח ותורם רבות לחיזוק התדמית. אנו רואים איך שיטת שיווק זו תופסת תאוצה ופונה למגוון של קהלי יעד ותחומים: גברים ומציאות מדומה, נשים ומציאות מדומה, ילדים ועוד.
תחום הנדל“ן, המדע, התיירות, הגיימינג, הרפואה והטיפולים, הרכבים ואפילו האומנות – בכולם יש שימוש באופן כזה או אחר בטכנולוגיה פורצת הדרך הזו.
האפשרויות אינן נגמרות – בין אם זה ביקור במקום לחופשה הקרובה ביעד שמעולם לא ביקרנו בו; נסיעה ברכב חדיש שאנחנו רוצים לרכוש; טיפול לילד כתוצאה מבעיה רגשית או פיזית ממנה הוא סובל. כל אלו הינם רק קצה הקרחון.
אז אם אתם מחפשים עוד דרך מיוחדת ושונה לשווק מוצר, מיזם או שירות, בנוסף לשיטות כגון קידום אתרים בגוגל, פשוט נסו – וגלו שזה עובד.