וופורייזר מומלץ – קריטריונים לבחירה

ניווט מהיר

תחום הקנאביס הוא תחום שללא ספק נמצא בשנים האחרונות בצמיחה בלתי פוסקת, שלא נראה לעין כי היא עומדת להיעצר בשנים הקרובות. אם בעבר עישון קנאביס היה נחשב למעין פשע, ולדבר יחסית מחתרתי לביצוע, אזי שהיום כבר לא מדובר בסיטואציה לחלוטין. מעבר לעובדה שהענישה על צריכת קנאביס קטנה מיום ליום, ומרגיש שזה רק עניין של זמן עד שהקנאביס יהפוך להיות חוקי לגמרי במדינת ישראל, בנוסף לכך, מבחינה תרבותית ניתן כיום למצוא את צרכני הקנאביס צורכים אותו בצורה פומבית לגמרי – במקומות ציבוריים, באירועים, מסעדות, פאבים, וכדומה. הצמיחה של תחום הקנאביס, הביאה עמה התפתחות עצומה בתעשיית הקנאביס המתפתחת בארץ, וכיום ניתן למצוא מוצרי עישון רבים שנוצרים על מנת לתמוך ולהפוך את חווית צריכת הקנאביס לנוחה ובריאה יותר – גריינדרים, וופורייזר מומלץ, ועוד, הם רק חלק מהמוצרים הקיימים כיום עבור צרכני הקנאביס בארץ. בכתבה הבאה נעסוק בוופרייזרים, כיצד הם עובדים, מה היתרונות שלהם, וכיצד נוכל לבחור את הוופורייזר המומלץ ביותר עבורנו.

בתור התחלה – מה זה וופורייזר וכיצד הוא עובד?

וופורייזר זה קודם כל אלטרנטיבה אשר קיימת כיום לטובת צרכני הקנאביס השונים בעולם, עבור אנשים שמאסו בפעולת העישון של קנאביס, או של כל צמח מרפא אחר.  וופורייזר זה בעצם מכשיר לאידוי, כלומר, הקנאביס שנצרוך דרכו לא יעבור את תהליך הבערה – דבר אשר גם נחשב לבריא הרבה יותר עבור הצרכן עצמו, ומצד שני, מדובר על תהליך אשר ממצה בצורה חד משמעית את צמח הקנאביס, ואת החומר הפעיל שבצמח הקנאביס יותר טוב. מידע נוסף על וופורייזרים תוכלו למצוא באתר aboody.co.il.

כיצד נוכל לבחור וופורייזר מומלץ?

בסופו של דבר, כיום ישו מגוון רחב של וופורייזרים הקיימים בשוק, כל אחד מהם מתאים למטה שונה, לסוג צרכן שונה של קנאביס, ובסופו של דבר כל וופורייזר מעמיד מאחוריו תקציב כזה או אחר. כשאנחנו בוחרים וופורייזר מומלץ, ישנם פרמטרים רבים עליהם כדאי שנשים לב – בין אם מדובר על גודל הוופורייזר, כמות קנאביס שמומלץ לעשן בכל פעם, האם הוא נייד או נייח, ועוד. אנו ממליצים להתייעץ עם חברה אשר מתעסקת בתחום, להתאמה נכונה של סוג המאדה לצרכן.

מדוע וופרייזר עדיף על עישון?

וופרייזר עדיף על עישון משתי סיבות עיקריות. ראשית כל, בשל הפן הבריאותי. הרבה פחות בריא לעשן מאשר לאדות, בשל תהליך השריפה לעומת תהליך העישון. הרכיבים המזיקים לגוף עוברים בתהליך העישון שריפה שפוגעת במערכת הנשימה, יותר בהשוואה לעישון. סיבה נוספת שכדאי בגללה לבחור באידוי לעומת עישון היא בהיבט של החוויה. האידוי לא מביא איתו את הריח הנוראי שיש בעישון, הרבה יותר נעים וכייף לאדות מאשר לעשן.

איפה ארכוש וופרייזר?

ניתן לרכוש וופרייזר או באתרים בארץ כמו למשל חנויות טבק וחנויות המוכרות אביזרים ומוצרי עישון, או בחנויות מחו“ל. כמובן, שבארץ יש לכם את היתרון שאתם יכולים להנות משירות לקוחות זמין ופעיל עבורכם. כדאי לבחור בחנות מקצועית עם שם ומוניטין בתחום. כדאי לבדוק שהוופרייזר שאתם מזמינים מצד אחד מספק מענה מלא לצרכים שלכם, מצד שני מיוצר על ידי חברה מוכרת ואיכותית, כך הוא יחזיק לכם זמן רב מעמד. לפני שאתם מזמינים וופרייזר ממקום כזה או אחר, שווה לבדוק תוך כמה זמן המשלוח אמור להגיע ומה קורה במידה ואתם לא מרוצים מהמוצר. בנוסף, יש לבדוק אם כדאי להוסיף אביזרים משלימים להזמנה שלכם.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר