איך כותבים דף נחיתה מושלם ללידים?

ניווט מהיר

אין ספק שאחת המטרות העיקריות שלנו כאשר אנו מעלים קמפיין באינטרנט הוא יצירת לידים והפיכת אותם ללקוחות אמיתיים שרוכשים את המוצר או השירות שלנו. על מנת לעשות זאת בצורה המיטבית המטרה שלנו היא להביא לסיטואציה שבה הלקוח יוצר איתנו קשר. איך עושים את זה? באמצעות דף נחיתה מושלם שהמטרה שלו היא להוביל לליד.

 

מהו דף נחיתה?

מדובר למעשה בדף בו נוחת הלקוח הפוטנציאלי כאשר הוא פותח את האתר שלכם. זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל או תמונה בו יכול הלקוח למלא את פרטיו האישיים ליצירת קשר. המטרה של דף נחיתה היא לא להעמיס על הלקוח אלא רק ליצור התעניינות ראשונית שתגרום לו להשאיר לכם את הפרטים שלו ולאחר יצירת הקשר אתם תצטרכו להשלים את מלאכת המכירה, ליצור קשר עם הלקוח ולספר לו בצורה ממוקדת ואיכותית על המוצר או השירות שלכם. חברה לבנייה וקידום אתרים באינטרנט תדע לייעץ ולבנות לכם דף מקצועי ואיכותי.

איך יוצרים עמוד מושלם?

דף שכזה הוא דבר שגולשים רבים סוגרים מיד או מעבירים הלאה אך בכדי שנוכל ליצור את האינטראקציה המיידית שלמעשה מייצרת לנו ליד מהלקוח עלינו לנצל את הכמה שניות הללו ולעניין את הלקוח כמה שרק ניתן. בכדי ליצור דף נחיתה מעניין עבור הלקוח הוא צריך להיות יצירתי, בין אם במלל שלו ובין אם בתמונה שתופיע בו. אפשר גם לקרוא לזה קופירייטינג ממוקד. בסופו של דבר אנחנו רוצים שאותו לקוח פוטנציאלי (למשל, אם מדובר על שיווק באינטרנט לרופאים, אנחנו רוצים שאותו מטופל המחפש רופא מומחה), ישאיר את הפרטים שלו בדף הנחיתה שלנו ועל מנת שכך יהיה, אנו צריכים לתת לו סיבה מאוד טובה על ידי יצירת עניין, הצעת הזדמנות שלא תחזור על עצמה, ערך מוסף או כל דבר אחר שיעניין את קהל היעד שלנו. אפשר לעשות את זה באמצעות נגיעה ברגש, רעיון מדליק שיצור עניין, הפתעה או כל דבר אחר שיסקרן את הגולש.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר