איך מקבלים וי כחול באינסטגרם?

ניווט מהיר

ניתן להסכים על כך שהאינסטגרם, אחת מהרשתות החברתיות הכי פופולאריות והכי נפוצות בעולם כולו, מהווה דבר שהוא הרבה יותר גדול והרבה יותר מרחב מ"סתם רשת חברתית פשוטה". הרי אינסטגרם, היא הרבה מעבר לסתם פלטפורמה לשיתוף של תמונות וסרטונים. לא סתם אינסטגרם נרכשה לפני מספר שנים על ידי ענקית אחרת מעולם הרשתות החברתיות – פייסבוק, שכן גם פייסבוק דאז, הבינו את הפוטנציאל העצום שטמון ברשת חברתית זו. כיום, אינסטגרם הפכה להיות למקום עבודתם של אנשים רבים, ומה שאינסטגרם יכולה לתת ולספק לאוכלוסייה רבה של אנשים בעולם, הוא הרבה מעבר למה שחשבתם. סוגיה שמעסיקה אנשים רבים בנוגע לאפליקציה, זה כיצד להשיג וי כחול באינסטגרם. בשורות הקרובות, נדון עוד על המשמעות של הסימון הנחשק, מה זה בדיוק, וכיצד ניתן להשיג את זה.

בתור התחלה – מה זה וי כחול באינסטגרם

מה משותף בין איל גולן, ביל גייטס, ויובל המבולבל? לכולם יש וי כחול באינסטגרם! וי כחול, הוא סימן שמופיע בכניסה לפרופיל (עמוד) של משתמש אינסטגרם, שנחשב למוביל דעת קהל ברשת זו. ההגדרה למי הוא אדם שזכאי להחזיק בוי כחול באינסטגרם היא הגדרה לא מדויקת, אך ככלל, מדובר על שילוב בין מספר גורמים – מספר עוקבים באינסטגרם, העלאה של תוכן על בסיס קבוע, מידת פופולאריות ציבורית, וכיוצא בזאת.

כיצד וי כחול עשוי לקדם אתכם בתוך האינסטגרם עצמו

וי כחול הוא מונח מוכר מאוד בקרב הציבור כבר. הוא מעיד על מידת פופולאריות מסוימת, והוא אכן מעיד על בן אדם בתור בן אדם מוביל דעת קהל, מפורסם, וכיוצא בזאת. עבור אנשים רבים שרוצים לקדם את עצמם, ולשווק את פועלם באינסטגרם – הסימון עשוי להיות מועיל ומשפיע מאוד.

טיפים נוספים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם באינסטגרם

  1. השקיעו בתוכן מגוון, מעניין, שיעניין את הגולשים שלכם ויגרום ליותר עוקבים, היום התחרות עצומה ולכן אנשים מרבים להשתיק או להסיר את העוקב שלהם מדפים עסקיים ולכן כדי שתגדילו את הקיים ותשמרו אותו, אין זמן לנוח.
  2. תייצרו שיתופי פעולה רלוונטיים וזכרו שזה מה שמביא טראפיק לעמוד שלכם.
  3. תגיבו לעוקבים שלכם כמה שיותר מהר, הם מעריכים את זה ודרך זה גם ממליצים לחברים שלכם לעקוב אחריהם.
  4. תהיו יצירתיים ותפתחו את הראש.
  5. השקיעו ברילז, פוסטים, פרגנו לאחרים, עקבו גם אתם אחרי מי שרלוונטי לכם, הוסיפו סטוריז מתי שאפשר ופשוט תנו מעצמכם לפרופיל כמה שיותר.
  6. אם אין לכם זמן להתעסק עם הנושא הזה של רשתות חברתיות ולקדם את העסק שלכם, פשוט תנו את המושכות למישהו שאתם לגמרי סומכים עליו. זה יכול להיות חברה המתמחה בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות, זה יכול להיות מומחה או כל אדם אחר שמתעסק וחי את התחום.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר